Nov alat za povećanje zadovoljstva kupaca u modernim maloprodajnim objektima
Jedan od najvećih izvora nezadovoljstva posetilaca maloprodajnih objekata, a naročito supermarketa, jeste nedostatak adekvatne informacije o ceni izloženih proizvoda. Natpisi su neretko pogrešno razmešteni, a cene ponekad i neažurne.
Povećajte zadovoljstvo vaših kupaca tako što ćete im obezbediti uvek tačnu informaciju o ceni, kao i dodatne podatke o izloženim proizvodima. S druge strane, ako se cene redovno menjaju, uz ovaj sistem to neće podrazumevati i aktivnost zamene svih etiketa, kojih u velikim objektima može biti i nekoliko hiljada.
Jednostavno upravljanje za maksimalan efekat
Elektronske cene unose novu dozu efikasnosti i zadovoljstva u funkcionisanje maloprodaja. Na ovim displejima, koji koriste LCD ili TFT tehnologiju, moguće je prikazati naziv i cenu proizvoda, a u zavisnosti od instaliranog modela i dodatne specifikacije proizvoda, period trajanja akcijske ponude, iznos popusta i slične podatke koji su važni kupcima.
Na efikasnost rada i smanjenje operativnih troškova posebno utiče to što se sadržajem displeja upravlja centralizovano i podaci o cenama i proizvodima se povlače iz centralne baze podataka, što značajno smanjuje mogućnost ljudske greške. Pored toga, primena elektronskih cena u maloprodaji utiče na moderan imidž objekta, i povećava zadovoljstvo i lojalnost posetilaca.