Skratite vreme koje vaši klijenti provode u redovima i povećajte njihovo zadovoljstvo
Queue Management System skraćuje vreme koje klijenti provedu čekajući u redovima, povećavajući na taj način njihovo zadovoljstvo u korišćenju vaših usluga. Kompanija koja na ovaj način brine o svojim korisnicima i kupcima poboljšava svoj imidž u javnosti i kreira pozitivnu sliku o svom poslovanju. Primena ovakvog sistema istovremeno poboljšava i kvalitet rada zaposlenih, koji mogu svakom klijentu da se posvete na pravi način, znajući da će i svi ostali biti adekvatno usluženi.
Za zadovoljstvo klijenta na prvom mestu
Menadžment kompanije koja koristi sistem za upravljanje redovima primenom ove tehnologije dobija niz važnih podataka o ponašanju klijenata. Ovi statistički podaci korisni su za donošenje poslovnih odluka i optimizaciju rada, kako bi se ugođaj kupaca održao na što višem nivou uz što efikasniju upotrebu resursa.
U zavisnosti od potreba, moguće je implementirati različite tipove Queue Management rešenja, od onog prilagođenog maloj prodavnici s jednom kasom, do velikih i razuđenih sistema s velikim brojem lokacija.